k@ zum@i
Salam semua... lama dah nda teupdate blog ku ani malas cik....
antah nda g serajin dulu... kalau diikutkan banyak yang ingin dikongsikan... kisah suka dan duka.
tapi tu lah masalah nya M a... tapi terimakasih lah bagi yang masih sudi untuk melawat blog ku ani insyallah kalau ada kerajinan dtg mendadak..eeee..akan aku kongsikan kpd biskita semua aktiviti2 yg harmoni fm buat sama ada yang udah berlalu mahupun yg baru saja berlangsung.ok i chow dulu...sampai jumpa lagi...
|
k@ zum@i
Rakaman rancangan pantun ria sempena raya nanti dibuat di studio A pada 26 july 2009 yang lalu , format rancangan macam pantun 3 serumpun ada tiga kumpulan ditampilkan ada dari kumpulan samseng kg dusun, kumpulan pinang sebatang dan kumpulan isketam bola kalau biskita kan tau cana ulah2 bisdia yang kami jemput dalam rancangan pantun ani pastikan biskita dengar radio harmoni di hari raya nanti tapi hari raya keberapa siaran nya alum pasti lagi. Pasti Gempak punya.....

Ini dia kumpulan Samseng Kg Dusun terdiri dari Zack , Sharin dan Hilmi tak nampak samseng pun eeeee....durang ani anak buah Sharif Dol dan kepala samseng yang tengah-tengah ani pulang tu liat saja tia muka nya a ganasss... mcm kan makan org ada jua.

Ani dari kumpulan Pinang Sebatang anak buah pendekar mustar terdiri dari pa mu aji simpul, Hjh Kasum dan Wang Beracun.


Durang ani pulak dari kumpulan Isketam bola dekat-dekat dengan isketam batu terdiri dari dj liya, dj hjh noy dan hjh fauziah. Macam kembar plg durang ani, kembar 3 hehe ..rashidah,gasidah,hamidah jalan dahhhh.....

Aku dan Dj Iskandar pengerusi nya jadi pastikan tunggu.... siaran nya.
|
k@ zum@i
Kami di harmoni Fm masa ani bz menyiapkan rancangan2 raya yang akan kami sajikan untuk pendengar di hari raya nanti, diantara rancangan terbitan ku ialah rancangan Mesra Kelab Harmoni yang mana dalam rancangan ani menunjukan kemesraan diantara dj harmoni dan ahli kelab harmoni dengan cara berganding menyanyi ( duet ) tapi inda plg semua ahli dan dj yang ampit menyanyi, 10 di antara nya saja kalau semua pasti 3 jam nda cukup, 5 dj lelaki dan 5 dj wanita sahaja, yg lelaki digandingkan dgn ahli kelab wanita dan yg wanita cematu jua.

Pembuka rancangan Nyanyian Ramai diantara dj dan ahli kelab

Dj Nadzerah dan Dj Noy mc nya


Nyanyian pertama diantara dj dan ahli kelab.. hjh bibah dan sharin dengan lagu Taman Gemala Sari.

Duet antara Zainab dan Dj Adi lagu Joget jauh Pandangan.

Setangkai Kembang Melati nyanyian Dj Lia dan Ahli Kelab Rahman

Dj Nooridahaniwati dan Him Hj Ismail lagu Nilai Cinta

Lagu Dangdut Pantun Cinta Diantara Ct diana dan Dj Iskandar Ngam gitu..sama padan apa g dj is jangan lah malu2 sapa tau jodoh eeee....

Dj Zack dan Lydiawati

Dj Hjh Ct Khatijah Duet dengan anak salah seorang ahli kelab sapa nama nya aku lupa daa..

Dj Jee dan idris

Dj Hilmi Dan Dang Limah lagu Lama Dan Baru .


Penutup Nyanyi Ramai Lagi lagu Raya. Jadi pastikan jgn ketinggaln untuk mendengar gandingan nyanyian diantara dj dan ahli kelab adakah ok atau ko hehehe.. termasuk juga aku lah tu . aku nyanyi lagu ingin tahu bersama dengan ahli kelab adenan. Hari raya keberapa siarannya Tunggu.....

|
k@ zum@i
Pemilihan untuk pertandingan Bintang Klasik di Kuala Lumpur diadakan pada hari ahad 12 july 2009 bertempat di studio a, sebetulnya seramai 10 peserta yang bertanding,tapi salah seorang dari durang ani menarik diri kerana masalah kesihatan, lagi pun durang ani finalist bintang radio yang akan berlangsung pada bulan oktober nanti, tapi untuk memilih siapakah di antara durang ani yang benar-benar layak untuk menyertai pertandingan Bintang Klasik ani jadi diadakan lah pemilihan ani, kalau sebelum nya siapa yg menjadi juara bintang radio dia lah secara automatik terpilih ke pertandingan tersebut kali ani ada perubahan sedikit jadi dikongsikan gambar2 ketika pertandingan atu diadakan, berbagai2 aksi peserta untuk menambat hati juri pertandingan.

mc pertandingan Sharin dan ditemani oleh sayo eee..


Juri pertandingan

Ahli Keluarga Peserta



Dj2 wanita harmoni yang ayu2 gitu lo

berbagai aksi peserta ketika menyanyikan lagu

i silau ke









perbincangan dibuat untuk memastikan sekali lagi juara yang dipilih benar2 layak100%

Betul betul betul dia lah yang layak catu lah kali .... eeeeee

sekarang di umumkan pemenang nya.... sabar peminat sabar..

ini dia calun lelaki nya

dan ini dia pemenang wanita nya

ambil kesempatan bergambar ramai dan bagi yang tidak berjaya jangan putus asa coba lagi dan terus mencuba.

dan tahniah kepada pemenang didoakan biskita akan pulang dengan kejayaan.salah seorang menyangkut pun syukur alhamdulillah.

|
k@ zum@i
1 July 2009, Farewell Dinner diadakan di Aiana Restaurant & Cafe Melabau Serusop. Nda banyak gambar yang ku ambil masa jamuan atu bz jua, bz mengurus itu ini tapi sebelum sampai ke aiana restaurant ada masalah sikit aku dan dj nooridah konon nya mengiring pengarah rtm ke restaurant atu, tapi kawan ku noridah ani telampau handal drive keta, telampau laju hehehe... drg rtm yang mengikut kami di belakang antah tinggal kemana akhirnya sendiri jua susah pusing2 mencari durang balik nasib baik jua jumpa kalau nda menangis hehehe nda tau apa yg terjadi.

Cenderamata Kenangan

Esoknya 2 july rombongan rtm berangkat pulang ... alhamdulillah semua yang di atur berjalan dengan lancar , dari segi penginapan, jamuan, rakaman, cenderamata dan sebagainya jadi aku al wakil lah tidak lupa mengucapkan ribuan terimakasih kepada semua ahli jawatan kuasa yang terlibat tanpa biskita semua program mou mukun rtb dan rtm kuching ani inda akan berjalan dengan lancar nya. terima kasih tidak terhingga.
|
k@ zum@i






|