k@ zum@i
Hujan turun inda beranti....menyebabkan rumah mertua ku di mulaut kebanjiran. San ku ani kali ke empat tah ni , kami ke banjiran , kalau dulu sampai nyebabkan kereta honda kami rosak, kapisan..... kawasan ban ani selalu kebanjiran, payah kan keluar jalan baik ja bukan time ku kan duty , kalau nda cemana kan kuar... risiko kereta rosak nda g kami mau menanggung , cukup sekali....



Liat tah biskita sendiri macam mana teruk nya banjir yang melanda kawasan rumah ani, kalau ada perahu dapat biskita bekayuh, yang beijap nya g, kawasan sekeliling masih g banyak paya, yang di takuti ada ular menumpang mandi eeee.. mana tau liat nya kawasan luas, alah kolam nya... iski tia...gerenti di bawa nya anak cucu dan jiran2 di sekeliling nya untuk bersuka ria hehehe.


Ani dua orang penunggu gua sedang duduk.. memikirkan bila kah air rah kawasan rumah ani kan surut, mana inda durang ada perlawanan bola pukul empat, kan keluar inda dapat, di luar simpang g banjir menunggu, sampai ada dah kereta nissan siapakah kah tu temati di tengah2 jalan, bukan nya apa.. durang takut karang kana ucap janji melayu inda belurus, padahal orang nda tau situasi masa atu. Jadi paksa tah durang menghubungi siapa2 yang patut untuk membaritahu keadaan masa atu..



Harap2 ani banjir yang terakhir melanda kawasan mulaut ani payah e... jadi keraja oleh nya,membersihkan semula kawasan yang di penuhi tanah paya bukan atu saja kan kemana2 pun payah di takuti time banjir cemani ada emergency ,atu..ada kan difikirkan keluar bah..jadi biskita doa2 kan mudahan kejadian banjir ani inda g terjadi amin.. ya rabbal a'lamin
|
k@ zum@i
Masa 18 oct , Kami Bahagian Radio telah mengadakan Sambutan Raya bertempat di Aneka Rasa Qlap,dan di selajurkan dengan majlis penyampaian cendera mata kepada kakitangan radio yang Bersara. Acara bermula pukul 8pm . Siuk jua lah, Geng2 harmoni yang hadir Tuan Hj ali, Harun Al Rashid, Redzuan, nooridah ani wati,hjh rosnah, saliah, hjh noridah, sharin , fadzillah dan termasuklah sayo sendiri... , Geng2 Rangkaian lain pun ada jua, turut sama-sama memeriahkan Sambutan Raya malam atu.

Pembuka Acara ucapan alu-aluan dari Tuan Hj Ali Hj Aji.



Bacaan Doa oleh ustaz al hj hassan wal unta haha3 jgn marah ,selepas atu banyak g ucapan dari pengarah , tuan hj bahmin , tuan hj osman dan seterusnya penyampaian cenderamata , tapi gambar atu nada arah ku , mana nda ,kan mengambar kepala manusia saja kan di liat , buang karan saja , baik tah ku ambil gambar kami dj2 harmoni yang cute miut hehe... masuk bakul angkat sendiri..siapa g kan mengangkatkan... nda ja


Lihat lah aksi - aksi kami kalau posing mmmm nombor satu


I..Banci ku meliat gaya sharin a, terlebih ayu mengalahkan si beracun

masa untuk makan, q jangan nda q, makanan yang di sediakan malam atu boleh lah... untuk menyabal2 parut, menu yang paling sodap san ku ikan kari atu kanya, yang lain atu not bad... nyaman g aku masak lah kwang3


Siapakah kah tu dua jejaka yang tidak tahu malu masuk posing di belakang kami, tak di pelawa pun hahaha....


Pas makan , Cabutan Bertuah di adakan, kami dj harmoni semua ampit sapu bersih, walaupun hadiah yang disediakan untuk menyanang2kan hati kami kanya, boleh lah syukurlah dan liat lah wajah kami yang tersenyum lebar tapi kalau ada di antara kami yang inda ampit mmmm gerenti muka sposen g pun san ku malam atu kami yang paling bising, mulut bejabih hehe begitulah kalau udah betamu balum g semua tu kalau semua dj harmoni ada hentahlah labu apa yang terjadi bowh.. baijap bunyi nya.. hehe nda biasa kami ani kalau bertamu inda mau habis kan di cetakan a, ado aje..



malam atu kami ngambil kesempatan bergambar ramai sama dj2 nasional, pelangi dan nur islam, ini jarang terjadi... nya c robin.. kecuali ada acara2 khas, durang pun perangai gilo2 jua bolehlah masuk sekepala sama kami. akhir sekali kami semua juruhebah2 dari harmoni fm, nasional fm, pelangi fm dan nur islam mengucapkan " SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN" cematulah kira2 nya tu ucapan dari bisdia kira aku al wakil aje.

|