k@ zum@i
Rakaman rancangan pantun ria sempena raya nanti dibuat di studio A pada 26 july 2009 yang lalu , format rancangan macam pantun 3 serumpun ada tiga kumpulan ditampilkan ada dari kumpulan samseng kg dusun, kumpulan pinang sebatang dan kumpulan isketam bola kalau biskita kan tau cana ulah2 bisdia yang kami jemput dalam rancangan pantun ani pastikan biskita dengar radio harmoni di hari raya nanti tapi hari raya keberapa siaran nya alum pasti lagi. Pasti Gempak punya.....

Ini dia kumpulan Samseng Kg Dusun terdiri dari Zack , Sharin dan Hilmi tak nampak samseng pun eeeee....durang ani anak buah Sharif Dol dan kepala samseng yang tengah-tengah ani pulang tu liat saja tia muka nya a ganasss... mcm kan makan org ada jua.

Ani dari kumpulan Pinang Sebatang anak buah pendekar mustar terdiri dari pa mu aji simpul, Hjh Kasum dan Wang Beracun.


Durang ani pulak dari kumpulan Isketam bola dekat-dekat dengan isketam batu terdiri dari dj liya, dj hjh noy dan hjh fauziah. Macam kembar plg durang ani, kembar 3 hehe ..rashidah,gasidah,hamidah jalan dahhhh.....

Aku dan Dj Iskandar pengerusi nya jadi pastikan tunggu.... siaran nya.