k@ zum@i
salam semua... arissa ku empat bulan labih dah , pandai tiarap dah ya, tapi mengurus sikit badan nya, sal baru baik damam, semua ia tekana panas, selesma , batuk ,bari susah hati jua masa ia damam, ngusut saja kan di tinggal keraja pun nda nyaman rasa, mana nda kaka2nya pun batuk selesma yth menjangkit. Jenis nya g mengamuk payah kan didiamkan apa g ia batuk bekahak ia alum pandai nguarkan kahak nya atu, dibawa jua dah ke klinik tapi alum tah baik2 nya batuk nya ani,ani mudahan inda g panas badan nya sal ri tu panas nya datang2 kajap baik ya kajap panas g.
Baru2 ani g teruk ia nangis inda beranti ku fikir gugur kah oleh maid ku , ku bawa klinik ku fikir yang dikusutkan nya ani jua batuk kahak nya ani, sampai dr bagi ya nu oxygen tuk menghancurkan kahak a, tapi nangis g, fikir sakit perut sekali rupanya kana angin + sawan lah baik ja kesambutan kalau inda nda ku tau apa kan terjadi.Jara e inda g ku mau bawa ia kuar rumah, sal salah ku jua aku bawa ia kuar rumah pagi2 konon bawa ia round2 sekeliling rumah sekali lain pulang dapatnya, adang e tido pun nda nyaman.




|
k@ zum@i
Selasa 24hb mac aku ada rakaman di rtb sg akar, rakaman rancangan AL HIDAYAH, rancangan ani rancangan baru menggantikan rancangan warta islam yang selalu disiarkan setiap hari khamis jam 7.30pm. Rakaman bermula pukul 2pm. Jadi paksa jalan awal sikit sal jauh dan semenjak terbina nya bangunan baru rtb ani aku inda pernah lagi menjejakkan kaki ku kesana apalagi rakaman jadi aku takut tersesat dah, studio nya pun aku inda tau dimana jadi aku belasah aje lah tanya saja arah reception yang bertugas disana.


Sunyi dan sepi macam nada org meriah g suasana rtb bandar.

Tingkat satu menuju kebilik make up

Sekali masuk dalam bilik tadi, ada banyak bilik g didalam nya, buka g bilik hujung atu banyak g bilik dalam nya tembus menembus, perasaan ku macam dalam ceta filem p.ramlee pulang filem madu tiga, masuk bilik lain ia kuar bilik lain, catu lah kira2 nya.

A.. ani lah bilik make up nya kosong hanya ada kerusi dan meja cermin ani aja, seram jua kalau sorang2. Al maklum lah bangunan baru katakan.

Ani kajah fatmah yang bertugas make up ptg tu.


make up yang digunakan
----------------------------------------------------
Suasana dalam studio



---------------------------------------------------
Ka zumai dalam tv hehe... masa rakaman dijalankan nda sempat ambil gambar jadi ambil gambar dalam tv aje le.

I apasal nampak gemuk je dlm tv..

Oh i tau kenapa.. CERMIN NI MENGEJEK LAH BAPAK.

Al Hidayah memuatkan beberapa segmen di antaranya Info Iman, Liputan Semasa, Al Barakah, I'Laam dan Al Huda jadi rajin2 tah meliat rancangan ani semoga segala kandungan dan paparan yang dikongsikan akan memberi hidayah kepada kita semua.

|
k@ zum@i
Rancangan mukun biasanya kami siarkan secara live setiap hari ahad jam 1.30ptg, tapi untuk esok ahad, mukun inda dapat disiarkan secara live sal nya studio A digunakan untuk Bintang Kecil, jadi rancangan mukun di ulang saja. Jadi sebelum diulang biasalah kena edit dulu dan yang ini lah kerja paling membosankan bukan apa lama menunggu atu tah aku kalah, mentransfer ke computer atu lah paling lama kalau tidur belurih jua apa g rancangan sejam labih. Tapi pa bleh buat andang tugas buat aje le...

I bosan nya....


Transfer dari md kesound forge

beulah tia g computer a rancangan sejam jadi 3 jam leh nya sakit2.. apa pun semoga biskita terhibur mendengar rancangan mukun atu, rancangan yang pernah keudara masa carnival rtb baru-baru ani.

|