k@ zum@i
12 april kelab harmoni kembali menceriakan hujung minggu awda, bertempat di studio A, setelah sekian lama menyepi buat seketika kini kelab kami hidupkan kembali untuk memberi peluang peminat2 harmoni dan jua bagi mereka yang karak berkaroke atu untuk menyanyi di depan org ramai dan suara bisdurang terus berkumandang di udara dan membolehkan anak2, pebinian , pelakian , jiran2 sekampung bisdurang yang berada di rumah atau di kereta atau di mana saja yang masa atu mendengar radio harmoni dapat mendengar bakat terpendam bisdurang hehe..

Pendaftaran bermula.. bagi durang yang kan ikut menyanyi , bisdia kami suruh datang awal kalau kan mau ampit menyanyi minggu atu, kalau inda putih mata lah jawap nya....

Setia menanti rancangan bermula, turut tidak ketinggalan jadi peserta minggu ani ialah tukang masak kami hjh norsiah (yang pakai tudung merah) atau biasa di panggil babu siah dapur harmoni.

A...kalau biskita semua kan tau macam mana usul hj jailani liat tah wajah nya yang pakai baju hijau, cana nda seperti biskita bayangkan kan wajah dan suara nya kan, kalau di radio banyak cakap nya udah dapan2 mcm sibanar ya pendiam, sedikit pun nda kami kedengaran ketawa nya dan yang bebaju putih betupi hj ani pula ialah hj dollah yang selalu kalau membagi pendapat mcm org berceramah iyatah ni orang nya ( muka ada senyum eee ) bebaju merah atu pula bang madun durang ani selalu ikut apa saja rancangan harmoni kira penyokong kuat harmoni le jua tu.

Dj2 Harmoni yang turut sama bertugas minggu atu.


Pg hj Alidin dan salmah, juruteknik yang bertugas waktu itu.



Aku dan di iskandar jadi penyampai petang itu


Ahli kelab juga menari untuk memeriahkan kelab petang atu, e... hj jailani a nda ya mau ketinggalan menari tia jua. Jadi kelab seterusnya akan diadakan pada 19 hb april ini, jadi kepada biskita yang ingin jadi ahli kelab atau ingin turut serta menyanyi datang lah ke studio a , dengan membawa vcd lagu biskita sendiri, datang lebih awal. kelab bermula jam 4 hingga 5 ptg sahaja.

|
k@ zum@i
5 april 2009 jemputan kahwin anak buah sepupu yang diadakan di dewan PTE ( pusat tingkatan enam ) jalan katok, k jua lah, awal-awal dalam fikiran kir panas ni, panya sajuk mana nda baru tah pernah menjejakan kaki ke sana jadi dikongsikan gambar suasana majlis atu diadakan.

Kereta pengantin warna pink le... sal nya pengantin bini nya suka dengan warna pink, ahli keluarga yang lain pun banyak yang pakai baju pink, kira tema majlis masa hari atu lah tu katakan.



Dalam dewan tetamu dihiburkan dengan muzik dari kumpulan yang berbaju coklat ani tapi dari kumpulan mana, nda plg ku tau tapi yang siuk nya durang menghiburkan tetamu dengan lagu lama-lama macam mendengar radio harmoni pulang hehe..


Aku dan kakak2 ku tercinta ... ADA SERUPA???

Masa pengantin lelaki nya datang, kana iringi oleh tiga jejaka beruniform ani, apa nama nya ni a yang pakai muzik cani a, ada sesiapa tau?


Pengantin Bersanding

Yang baju hijau ani my sis jua...

E..aa.. Yang sorang ani kaka pengantin...kenal - kenal le..

Tetamu yang hadir


Anak - anak ku dan sepupu2 nya

|
k@ zum@i
Heee.. bukan meet uncle hussien. Perjumpaan bersama dengan pengurus dan ketua siaran harmoni fm diadakan pada hari sabtu 4 april 2009, biasalah berbincang mengenai rancangan - rancangan diharmoni fm, apa yang perlu diperbaiki dari masa ke masa , supaya lebih menarik hati pendengar setia harmoni fm. Jadi dikongsikan gambar suasana masa perjumpaan. Sempat g tu ambil gambar...



Semoga HARMONI FM akan sentiasa mendapat tempat dihati pendengar.

|