k@ zum@i
masa banjir org tetua susah hati tapi kanak-kanak bukan main iski, liat sja tia gambar ani.

walaupun air nya coklat hehe..iskinya kanak-kanak ku bedayung apa g bekawan2 dengan sepupu2 nya bagi durang ani tah kesempatan naik perahu apple ani eee..
|
k@ zum@i
Ahad 19hb aku sekali lagi menjadi penerbit mukun dan juga penerbit bersama Kelab Harmoni, Seperti biasa mukun kami siarkan secara langsung pukul 1.30pm dan kelab bermula awal sikit pukul 3.45pm, kelab diawalkan siaran nya kerana sambutan minggu ani begitu menggalakan jadi supaya ahli yang mendaftar semua ampit menyanyi, jadi diawalkanlah sikit siaran nya. Mukun untuk minggu ani pemantun undangan kami ialah Hj Wahab dan Hjh Jaimah, penyampai nya dan pemain muzik nya macam biasa lah hj zaini, hj emran, hj johari dan abd rahman.

Anilah pemantun hjh jaimah dan hj wahab

Ahli kelab yang datang awal untuk menyaksikan bermukun secara live di studio.
...............................................................................

KELAB HARMONI

konsep lagu-lagu kelab untuk minggu ani ialah lagu2 dendangan p.ramlee dan saloma.


Penyampai minggu ani JEE dan HJH FAU
Pelakon dang limah dan wang sagap juga ikut serta menyanyi dalam kelab harmoni dan ani merupakan kali kedua dang limah ikut serta.


Dang limah, babu siah dan ahli tetap kelab hjh bibah

bukan saja durang ada bakat belakon tapi juga mempunyai bakat dalam bidang nyanyian.

Rosini marsal peminat harmoni fm, purple yoo...


Biasalah kami nda ambil gambar nda sah eee...

Sian ahli kelab ada yang nda ampit duduk tapi apa pun kami ucapkan terimakasih atas sokongan yang biskita berikan kepada harmoni fm.

Penari undangan dari arab hehe..him hj ismail dan sapa g hj jailani le.

Baru ya rosini ngeluarkan belang nya menari, pengayauan sul nya rosini ani, gerenti suka mengayau gambus ni hehe...

kalau biskita kan tau macam mana wajah dewi yang selalu berdebat pantun dengan dj is...a anilah orang nya. .

Mungkin ada diantara biskita alum pernah meliat orang ani ,
anilah BABU M.
Jadi kepada biskita semua teruslah menyokong harmoni fm, inspirasi keluarga bahagia stesen keluarga dan sukan awda.

|
k@ zum@i
18 april 2009 perjumpaan bagi membincangkan Pertandingan Bintang Radio, masa ani kami diharmoni fm bz sangat kerana banyak benda yang kami kena buat ia jua memikirkan projek menjejak kampung dan pertandingan bintang radio,alum g projek lain tu,kepala pening dah...


Catat jangan nda catat

Masa ani borang pertandingan masih g di bukakan jadi kepada biskita yang rasa-rasanya mempunyai bakat dalam bidang nyanyian apa g jangan lepaskan peluang dapatkan lah borang2 pertandingan di penyambut tetamu rtb bsb. Syarat2 pertandingan semua ada tercatat di sana jangan terlebih umur sudahlah.
|
k@ zum@i
Perjumpaan bersama dengan ketua kg subok, untuk projek menjejak kampung yang akan diadakan pada 1hb mei 2009, bertempat di dewan bandaran kampung subok, kami kesana pukul 2.30pm dan perjumpaan kami berakhir dalam pukul empat banyak yang dibincangkan, termasuk untuk persembahan Malam Nostalgia dan Cabaran Kuali yang merupakan anjuran Harmoni Fm.

Riduan, Harun Al Rashid, Tuan Hj Ali, Hj Hazwan dan Hj tamit.

Aku, Nooridahaniwati dan Hjh Fauziah
Jadi jangan lupa untuk datang beramai-ramai menyaksikan Malam Nostalgia pada 1hb mei 2009 jam 8.00mlm bertempat di dewan bandaran kampung subok
Datang jangan tak datang......

|