k@ zum@i






Joget jangan tak joget

Pemantun jemputan hjh ct badariah, nordin dan mariam



Hj Daud Vs beracun
Atu banar... jarih bos kami kana ulah2kan oleh c beracun .. hehe nda dapat escape

Ramai nya penonton petang atu.
Selasai ja live mukun.. paksa sambung g untuk menghibur pengunjung yang datang dan
sementara para pemukun berehat seketika, acara dimeriahkan dengan kumpulan 69, durang berlawak sambil memperkenalkan kepada penonton2 yang hadir, juruhebah2 harmoni fm


Apa pun enjoy lah ptg atu , siuk lah sal ada durang c beracun atu lah jua tu, nda karing gusi dibuat nya dengan ulah nya yang gila2 atu. Pastinya semua penonton yang datang terhibur dengan acara2 yang di buat sempena menjejak kampong 2009 di kampung belimbing subok ani.
|
k@ zum@i













Beracun dan kajah kasum juga diundang sebagai penyampai cabaran kuali. Be beg-beg g tu e c beracun a. katanya kan dimasukan nya makanan yang peserta masak a hehe.. menjangkit ya udah penyakit tapau menapau a. yth selalu2 tah sembang2 malam minggu nah kejangkitan tarus...haha jgn marah geng berdua.

|
k@ zum@i


Nda banyak gambar yang ku ambil masa majlis pembukaan menjejak kampung, bz jua sal pagi tu aku dangani dj nasional fidelia jadi penyampai cenderamata kepada tetamu kehormat pagi tu, jadi masa untuk ambil gambar terhad, jdi apa yang ada ja dapat dikongsikan dan sebetulnya malam atu kami harmoni fm ada buat persembahan pentas,nama nya Malam Nostalgia pun... nda ada kesempatan ambil gambar, sal mlm tu aku jadi mc dan bz jadi penyelaras artis2 yang kami jemput dan mengatur2 penonton untuk menjawap kuiz, tapi syukur lah malam atu semua berjalan dengan lancar, tahniah lah buat harmoni fm dapat menjayakan malam nostalgia dengan sukses nya atu pun diatas kerjasama semua juruhebah-juruhebah harmoni fm. Atu lah yang paling diharapkan kerjasama, sehati dan bersatu padu..hidup harmoni fm hehe..semangat nya aku mcm merdeka tah pulang.

|
k@ zum@i
Rehearsal untuk malam nostalgia diadakan di studio A, tapi aku terlupa untuk ambil gambar artis2 yang lain belatih, gambar-gambar yang biskita liat ani saja yang sempat ku ambil, ani latifah dan idrus idris bekas peserta bintang radio dan juga merupakan ahli kelab harmoni. durang mendendangkan lagu duet taman gemala sari.

Ani penari-penari lively dancer durang kami undang menari untuk lagu medley, marilah kemari dan juga medley hindustan, lagu lama cik.. sesuai lah dengan konsep harmoni fm.



---------------------------------------------------------------------
Ani dj popular kami Dj Iskandar masih jumblo hehe.. ada yang tepakai sila ambil borang...

Yang ani pula sekarang sedang mencari pasangan hidup ..ada sesiapa berkenan...call saya yea..eee

Muka ada serupa lah cik.. jangan-jangan jodoh tak hehe.. jangan marah nanti kena jual.

dj yang berdiri tu nda boleh kacau tu.. tentera nya banyak dah eee....

Yang tengah tu boss kitaorang le...mr red

Pukul berapa durang selasai malam atu nda ku tau sal aku awal balik, ingau ati cik..takut bby ku ngusut, al maklum damit masih g pun aku bawa keta,aku takut dah.. balik sorang2 nanti ada yang menumpang di belakang ee.. jadi sepanjang drive aku inda pandang belakang hehe..
|