k@ zum@i
Peringkat separuh akhir bintang radio diadakan pada ahad 24hb mei 2009,pagi bermula 10am dan petang bermula pukul 2pm, sebanyak 4 siri rakaman diadakan bertempat di studio A, dengan 40 peserta yang bertanding, dan hanya seramai 10 orang saja yang akan melayakan diri ke peringkat akhir 5 lelaki dan 5 wanita. Di kongsikan suasana pertandingan diadakan.

Peserta yang bertanding

mc pertandingan.. sharin dan hj ct khatijah

Juri Pertandingan
---------------------------------------
Diantara peserta yang bertandingan dengan aksi tersendiri

macam c bob jua penantangan ku... mesra....


wah besar nya kangkang...




Mc siri ke 3 hjh ros


Pasal begambar..mmm no satu kamu ya.... dan dj is mc siri ke 4

Hjh salmaya sebagai juri memberi sedikit komen untuk peserta-peserta sebelum di umumkan siapakah di antara mereka yang terplih masuk ke peringkat akhir.

Jeng jeng jeng...sekarang diumumkan keputusan pertandingan

Berdebar-debar menanti nama siapakah yang akan diumumkan dan keputusan juri adalah muktamad.

Dan inilah wajah-wajah mereka yang terpilih masuk ke final bintang radio, yang akan diadakan pada 28 jun 2009 ini nanti.


|
k@ zum@i
Ahad 10pagi,Perjumpaan bersama dengan ketua siaran Harmoni dan dj2 partime dan package, berbincang tentang rancangan harmoni fm. Banyaklah yang di bincangkan,biasalah untuk kebaikan harmoni dari masa ke masa.

Dan selepas perjumpaan, tiba-tiba rakan kami terkena angin kus kus, dengan serta merta ia bertukar penampilan dan paksa kami panggil org pemandai meniup2pi hehe..

Hy bang nak kemana tu... i nak pergi pasar boleh abang teman.
Apa!!!! tak boleh ...sombong le abang ni...
(imagine ku ia cakap catu hehehe...)

|
k@ zum@i



Ini Lah kerani2 Harmoni, macam tukang masak dah kajah tim a.

Makan jangan nda makan , ani bukan nya ada majlis tertentu , ani makan yang di rancang oleh kerani-kerani harmoni, masa ani harmoni ada tema baru iaitu HM " hamoni+makan hehehe...
kami diharmoni masa ani bina badan, hampir setiap hari, macam2 menu yang kami rasa, syukurlah jua rezeki harmoni katakan, dan dalam gambar ani selain makanan yang biskita liat ani sebenarnya kami makan ambuyat jua, macam-macam ada, menu dioder dari kajah bibah ahli kelab harmoni, sodap cik... hingga menjilat jari.
|